Cura de slabire de 10 zile

Vrei sa slabesti rapid in doar 10 zile, urmand un regim alimentar diversificat? Iata cum.

Cura de slabire de 10 zile este unul dintre cele mai eechilibrate regimuri de slabire pe care le cunoasteti.

Acest regim alimentar iti ofera posibilitatea sa mananci diversificat si sa-ti obtii o silueta de vis in doar 10 zile.

Fireste, pentru ca dieta sa dea rezultate, trebuie urmata cu strictete. Nu sariti peste alimente, parandu-vi-se ca nu conteaza. Conteaza chiar si cel mai mic fruct!

Asadar, daca vrei sa slabesti echilibrat, dar mancand sanatos in acelasi timp, poti sa incerci aceasta cura in 10 zile.

Scapa de kilogramele in plus si obtine-ti silueta dorita, slabind in 10 pasi! Nu vei pierde din energie, nu te vei simti slabita, iti va reveni cu siguranta pofta de viata.

Nu incerca sa intrerupi cura, nu sari peste mese, nu elimina din alimentele indicate.

Iata care este programul de 10 zile indicat in aceasta cura de slabire:

Regim alimentar mic dejun
– 40 g de cereale + 150 ml de lapte semidegresat + 1 iaurt + 1 kiwi
– 40 g musli fara zahar + 150 ml lapte semi-degresat
– un baton de cereale + un mar

Regim alimentar ziua 1
Prinz: salata de fetica (pune peste ea o lingura de vinegreta – sos preparat din otet, ulei de masline, sare si piper) + 100 g biftec + 200-300 g napi fripti + 30- 40 g de svaiter + salata de portocale.
Seara: un bol cu legume +150 g piept de pasare cu ciuperci + 200-250 g de andive fripte + 1 iaurt degresat cu fructe.

Regim alimentar ziua 2
Prinz: 100 g salata din germeni de soia (peste care adaugi 1 lingura de vinagreta) + 150 g escalop de vaca + 150- 200 g varza acra cu 2 cartofi fierti + 40 g de brinza Brie.
Seara: salata de cuiperci + 200 g frigarui din mihalt (peste rapitor) + 200-300 g de fasole verde + 1 iaurt natural + 2 kiwi

Regim alimentar ziua 3:
Prinz: Salata de grepfrut cu crab + 120 g de muschi fript cu mustar + 2 cartofi fierti + 50g brinza camembert degresata.
Seara: Un bol cu legume + 150-200 g de file de somon facut la cuptor + 200-300 g broccoli + salata verde + 40 g brinza degresata + o portocala.

Regim alimentar ziua 4
Prinz: 100 g de ciuperci a la grecque + 2 rosii umplute (amestec de carne alba si de vaca) + 4 linguri cu orez fiert + salata verde + 40 g de brinza de Brie
Seara: Un bol cu supa de dovlecei + salata verde si 1rosie.

Regim alimentar ziua 5
Prinz: salata de fetica + 100 g pulpa de iepure cu mustar + 200-300 g de conopida cu 30 g svaiter r as pe deasupra + 1 iaurt + 1 para.
Seara: salata de andive + 1 omleta din 2 oua + 200- 250 g spanac + 40 g brinza de vaci proaspata + 1 mar copt.

Regim alimentar ziua 6
Prinz: Salata de grepfrut cu 100 g crab + 150 g de piept de pui fript + 200-250 g morcovi fierti + 40 g brinza degresata.
Seara: 100 g salata + 150 g ficat de vaca fript + 200-300 g ghiveci + 40 g brinza proaspata degresata + 2 clementine

Regim alimentar ziua 7
Prinz: salata de andive + 200g carne fripta de bibilica cu varza + 50 g brinza de capra + 1 portocala.
Seara: 100 g salata (din laptuca, rosii, fasole verde, soia) + 200 g de dorada fripta cu lamiie + 1 dovlecel fript + 40 g brinza degresata + 3 felii de ananas.

Regim alimentar ziua 8
Prinz: Sparanghel (ca garnitura) + 150 g carne vitel cu 2 castraveciori murati + salata verde + 50 g brinza degresata.
Seara: Salata de sfecla si de fetica + 200 g file de merlan cu sofran + 200 g fasole verde + 1 iaurt degresat + o felie de ananas.

Regim alimentar ziua 9
Prinz: 100 g salata de andive + 1 ou cu 50 g somon + 200-300 g fasole verde + 40 g brinza de Brie + 1 portocala
Seara: 1 bol de supa de morcovi +150 g escalop de curca cu ciuperci + 250 g de legume amestecate cu morcov, mazare, fasole verde) + 40 g brinza degresata.

Regim alimentar ziua 10
Prinz: Un grepfrut + 150 g piept de pui + 200-300 g spanac + salata verde + 50 g brinza proaspata degresata + 1 mar copt
Seara: 2 cartofi fierti + 150 g jambon fript + 40 g brinza degresata.

Avantajele curei de slabire de 10 zile:

– Este usor de tinut si echilibrata (sunt prezenti toti nutrimentii necesari)
– Retetele sunt usor de preparat (nu e nevoie sa preceti ore intregi in bucatarie)
– Poti inlocui unele alimente propuse cu cele care iti plac (de exemplu carnea cu pestele, anghinarea cu sparanghelul, langusta cu somonul)

Reguli pe care trebuie sa le respecti cu sfintenie

– BEA zilnic multa apa pentru eliminarea toxinelor din organism (cel putin 1,5 l de apa sau ceai neindulcit!
– MISCA-TE mai mult! Nu-ti place sau nu ai timp sa mergi la sala de fitness, atunci ce-ar fi sa te gindesti sa consumii caloriile si in alt mod mult mai simplu? De exemplu, la intoarcerea acasa coboara cu 2 statii inainte si mergi pe jos si urca scarile cit mai des posibil.
– PERSEVEREAZA si nu renunta la dieta daca in citeva zile nu observi nici o schimbare. Rezultatele apar in timp , silueta nu o poti schimba in cateva zile.

Un regim similar, placut de asemenea pentru cei ce-l urmeaza este si dieta Desire. Ori, daca sunteti nerabdatori sa slabti si nu doriti sa urmati calea regimurilor alimentare stricte, va sugeram sa vizitati sectiunea noastra dedicata celor mai bune pastile de slabit.

stockholmdiet.com%20

Info GDRP | Termeni și condiții | Politica de confidențialitate | Politica cookies