Cura de slabire Oprah Winfrey

Dieta in cura de slabire Oprah Winfrey

Oprah Winfrey este o vedeta americana, realizatoarea unui show celebru american ce-i poarta numele. Oprah Winfrey este printre cele mai cunoscute persoane din America, fiind un exemplu pentru o femeie de succes.

Pe langa aceste calitati Oprah Winfrey a reusit sa stranga o avere considerabila, fiind unul din bogatii Americii.

Dieta Oprah Winfrey a ajutat-o pe renumita vedeta sa slabeasca un numar impresionant de kilograme, fapt ce i-a conferit popularitate.

Oprah Winfrey s-a luptat ani buni cu greutatea si iata ca, rezultatele au aparut dupa aproximativ jumatate de an de “munca” intensa.

Oprah a reusit, sub supravegherea antrenorului sau personal, sa slabeasca.

Dieta recomandata de Oprah nu este una iesita din comun, ea urmareste principiile esentiale care ar trebui sa stea la baza oricarui program de pierdere in greutate: aport crescut de proteine slabe (pui sau peste), consum moderat de grasimi sanatoase (bune) si diminuarea cantitatii de carbohidrati.

Oprah Winfrey a reusit sa slabeasca 41 de kilograme in 11 luni. Ea s-a ghidat dupa mai multe reguli, prezentate mai jos:

Cresteti consumul de calorii distruse

Pentru a realize acest lucru, trebuie sa mergeti pe jos, astfel se mareste numarul caloriilor consumate si totodata, si productia de enzime, care faciliteaza arderea grasimilor.

Puneti metabolismul in miscare dimineata

Un sport precum mersul cu bicicleta, joggingul, inotul sau mersul pe jos, practicat in zorii zilei ajuta la activarea metabolismului si determina o ardere suplimentara de calorii. Efectul se pierde atunci cand antrenamentele se fac seara sau dupa amiaza. Este indicat sa va incepeti ziua cu un scurt antrenament de 10 minute, iar pe masura ce trec saptamanile sa mai adaugati cate 1 sau 2 minute, in functie de capacitatea dumnevoastra de efort.

Tineti un jurnal

Fiecare persoana are dorintele si visele sale proprii, care deseori sunt tinute ascunse pentru a se implini mai usor sau pentru ca sunt prea indraznete in viziunea apropiatilor. Tocmai pentru ca “cineva” sa stie ce va doriti si ce vise aveti, este bine sa va scrieti intr-un jurnal gandurile ce va doriti? Ca visati sa incapeti in blugi in 8 saptamani, sau realizarile dumneavoastra, de genul, am facut opt pasi pentru a ajunge la greutatea visata. Tineti acest jurnal minim trei luni si veti vedea ca subconstientul dumneavostra inregistreaza obiectivele si veti putea slabi mai usor. Important este sa aveti incredere.

Antrenament intens

Numarul de calorii arse va fi mai mare, cu cat se va consuma mai mult oxigen. Antrenamentul optim trebuie sa fie intre 70- 80 % din frecventa cardiaca maxima. In cazul in care este mai putin intens, slabiti mai incet.

Evitati grasimile

Puteti reduce automat consumul de grasimi daca va decideti sa respectati cateva recomandari:

Consumati alimente sarace in grasimi, cum sunt: pestele, carnea slaba- fileu, branzeturile care au un continut de maxim 30 % grasime, laptele, carnea de pasare fara piele.

Mancati cat mai multe cereale, fructe, legume, paste fainoase, orez; acestea nu au grasimi

Mai putin alcool

Alcoolul ajunge direct in sange si nu da senzatia de satietate, efectul este exact invers, incetineste metabolismul si ingrasa. Un gram de alcool contine 7 kcal. Exceptia este data de vinul sec rosu sau alb, care consumat cu masura, stimuleaza digestia si ajuta stabilitatea nivelului glicemiei.

Cinci mese pe zi

Metabolismul va functiona perfect daca veti manca putin, dar de cinci ori pe zi. Cand mancati de doua ori pe zi, nivelul glicemiei creste foarte repede insa scade la fel de repede, ceea ce influenteaza metabolismul grasimilor.

Mesele intermediare adecvate

Mesele intermediare faciliteaza ducerea pana la capat a unui regim, deoarece impiedica instalarea foamei si creeaza o anumita variatie. O masa intermediara ar trebui sa contina intre 80 si 150 de kcal. Un exemplu in acest sens: 200 de grame de legume cu trei liguri de sos de iaurt sau 200 de grame de legume fierte, cu 100 de grame de rosii decojite si pasate si o felie de paine de secara. Este important sa mancati, stand jos.

Nu mancati nimic cu trei ore inainte de a va culca

Este indicat sa mancati cat mai devreme dimineata, intrucat metabolismul functioneaza inca relativ incet, devenind mai activ ziua, seara deja incetineste. Din aceasta cauza, ceea ce se consuma seara, se transforma usor in grasime.

Beti zilnic intre 6 si 8 pahare de apa

Metabolismul si digestia functioneaza usor numai daca organismul primeste suficienta apa, adica minim 2 litri pe zi. Odata cu antrenamentele zilnice, apa devine si mai importanta pentru organism.

Acestea sunt cateva din principiile dietei tinute de catre Oprah Winfrey ce a ajuntand-o sa slabeasca.

Spor la dieta!

stockholmdiet.com%20

Info GDRP | Termeni și condiții | Politica de confidențialitate | Politica cookies