dieta studenteasca

Dieta studenteasca

Dieta pentru studenti este una adaptata nevoilor unui tanar ce locuieste intr-un camin, intr-un campus universitar

Obiceiurile alimentare sanatoase pot contribui la imbunatatirea capacitatii de invatare si memorie, precum si la imbanatatirea aspectului lor fizic.

Creierul nostru reactioneaza la diverse tipuri de stres, motiv pentru care, putem sa-i acordam echilibrul necesar printr-o dieta adecvata, o dieta bine pusa la punct care sa vina in intampinarea unor astfel de situatii de stres, de angoasa, de lipsa de timp.

O astfel de dieta studenteasca ar trebui sa aiba la baza un mic dejun bogat in glucide (cereale, paine, gem, prajiturele) si proteine (lapte sau iaurt).

Raftul de slabit - VitaMix

[VEZI TOATE PRODUSELE]

Produse cu preturi mici - o gama variata realizata din ingrediente naturale, cu rezultate bune testate in cure de slabire si detoxifiere.

Suport in diete - Republica BIO

[ALEGE SA SLABESTI SANATOS]

Alimente si produse ajutatoare pentru slabire, cu rezultate bune, de lunga durata. Produse bio care ajuta la pierderea kilogramelor in plus.

Contextul unei diete destinate studentilor trebuie sa fie unul bogat in alimente cu continut ridicat de glucoza, glucoza fiind o sursa importanta de energie pentru creier, dar de asemenea, incetineste si nivelul de atentie, deci, este foarte utila in perioada sesiunilor de examene pe care studentii le traverseaza.

Alimentele cu continut bogat in glucoza: fructe, legume, miere, dulciuri, zahar, orez, paste si paine.

Pentru aceasta dieta studenteasca se recomanda gustari distribuite pe parcursul unei zile de astfel de alimente cu continut bogat in glucoza: fructe, biscuiti, piscoturi, briose, tarte, alte dulciuri, ciocolata.

O alta varianta de a face rost de un aport suplimentar de glucoza, foarte necesara pentru studenti, mai ales in perioadele de examene, o reprezinta cea prezenta in grasimi vegetale: germeni de grau, nuci, seminte de in, ulei de soia, fructe cu coaja lemnoasa.

Alta varianta de imbogatire a dietei unui student este un aport ridicat de acizi grasi de tipul Omega-3, importante pentru corp, pentru situatii stresante. Aceasta categorie de acizi grasi o putem lua din: ton, ansoa, somon si macrou.

O alta posibilitate de imbunatatire a memoriei, de crestere a capacitatii de atentie si reducere a stresului din sesiunile de examene pentru studenti, este acea a unui regim alimentar bogat in minerale si Vitamine (in special Vitaminele C si E).

Un alt aport important pentru un student este acela adus de proteinele animale pe care le putem lua din: carne, peste, lapte si derivate din lapte.

Dieta studenteasca este un regim alimentar ce se bazeaza pe un aport de minerale si vitamine pentru a sustine organismul intr-o perioada de stres.

Dintre curele similare pe care vi le recomandam cu caldura este cea pentru schimbarea metabolismului si de asemenea, pentru perioada de primavara va recomandam de asemenea postul.

republicabio.ro
Info GDRP | Termeni și condiții | Politica de confidențialitate | Politica cookies