Sfaturi pentru mentinere dupa o dieta

Dupa ce ai urmat o dieta, un regim de slabire, mai ales unul drastic, este foarte dificil sa te mentii, sa nu iei rapid in greutate

Efectul de yo-yo este cea mai periculoasa reactie a organismului la o cura de slabire drastica.

Pentru a reusit sa ne mentinem greutatea obtinuta cu atata truda, dupa ce am urmat un regim alimentar restrictiv, ar trebui sa stim cateva lucruri esentiale.

Primul implus dupa o perioada indelungata de restrictii este sa te arunci asupra mancarii, sa-ti indeplinesti toate poftele alimentare de la care te-ai abitnut atata vreme.

Fireste ca este total gresit sa facem asa ceva. Daca avem pofte, nu trebuie sa ne abtinem, insa, este bine sa gustam doar. Cate un pic din toate.

Dupa orice cura de slabire specialistii ne recomanda un regim alimentar bazat pe numar restrictiv de calorii. Iar aici trebuie sa intervina dorinta noastra de a ne mentine silueta obtinuta cu atata efort.

Cel mai repede luam in greutate imediat dupa ce am urmat o cura de slabire bazata pe un regim alimentar restrictiv. Mancarea pe care o ingurgitam, chiar daca nu este in cantitati mari, tot se depune, pentru ca organismul nostru s-a dezobisnuit sa proceseze cantitati mai mari de mancare, si mai ales nu e mai e obisnuit cu anumite tipuri de alimente.

Ce putem face ca sa nu ne ingrasam dupa o dieta si sa ne mentinem greutatea obtinuta?

1. Pastrati partial regimul alimentar din dieta si introduceti treptat alte alimente.

2. Restrictionati-va numarul de calorii. trebuie sa va obisnuiti pentru toata viata cu un numar limitat de calorii. Voi trebuie sa va formati tabieturi din acest punct de vedere. Este bine sa cunoasteti la modul general cat inseamna alimentele in calorii. Scrieti-va, luati notive, faceti-va un plan.

3. Eliminati pentru totdeauna dintre alimentele pe care le consumati: painea alba, grasimile saturate, zaharul. Renuntati definitiv la prajeli

4. Mariti continutul de fibre din alimentatie.

5. Consumati des salate la care sa adaugi macar o lingurita de ulei. Ajuta la tranzitul intestinal.

6. Cresteti recventa meselor. Mai des si mai putin. Cand va este foame, nu rabdati (pentru ca senzatia se acumuleaza si cand va asezati la masa vezi devora cantitati mari de alimente), luati un fruct, un iaurtel, etc.

7. Consumati lichide – ceaiuri din plante neindulcite, apa. Renuntati la sucurile din fructe, de orice fel.

Daca vrei sa slabesti inainte sa ajungi la mentinere, vezi ca am ales pentru tine cele mai vizibile pastile de slabit.

stockholmdiet.com%20

Info GDRP | Termeni și condiții | Politica de confidențialitate | Politica cookies